De meest recente blogs
Klanttevredenheid: het vaak vergeten deel van leadgeneratie
Ieder bedrijf wil groeien en nieuwe klanten werven. En bij veel organisaties ligt dan ook sterk de focus op leadgeneratie. Door deze extreme focus op
Vergeet click-bait content: ga voor diepgang
Als je ervoor wilt zorgen dat jouw klanten zich betrokken en vertrouwd voelen bij jouw merk dan zul je content moeten maken. Nieuwtjes op jouw
Wat is het nut van LinkedIn voor bedrijven?
Linkedin is wereldwijd sterk gegroeid. Er zijn de laatste drie maanden namelijk 15 miljoen nieuwe leden bijgekomen, waardoor het totale aantal nu op 675 miljoen
Optimaliseer jouw leadgeneratie met een goede landingspagina
Als ik bij bedrijven binnenkom die iets willen doen aan hun online leadgeneratie zijn er twee cruciale punten om aan te werken: jouw website en
Hoe je de consument tot aankoop kunt verleiden
Hoe goed is de overtuigingskracht van jouw bedrijf? Je hoeft echt geen gladde praatjes op te houden om je doelgroep aan te spreken. Geloven in
Leads genereren: Hoe zet je website bezoekers om naar betalende klanten?
Het is super fijn om te zien dat je een ‘x’ aantal bezoekers op je website hebt. En waardevol om te weten welke pagina’s deze
Een succesvol merk opzetten: waar moet je rekening mee houden?
Een bedrijf beginnen is altijd spannend. Hoe zet je jezelf in de markt en waarin kun jij het verschil maken? Een logootje hier, wat mooie
Meer waardevolle content met minder campagnebudget
We willen allemaal graag waardevolle content maken. Want een pakkende campagne zorgt voor een hoop exposure. Een commercial maken kost echter veel tijd en geld.
In drie stappen jouw ideale doelgroep bepalen
Als bedrijf zijnde wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen jouw product of dienst zien. Des te ruimer jouw publiek, des te meer mensen je