De meest recente blogs
Een goed verhaal zorgt voor een klik met jouw klant.
We hebben allemaal wel zo’n oom of tante die vol zit met mooie verhalen. Zo’n familielid waarbij je altijd aan de lippen hangt. Het verhaal
Print is not dead – de revival van printed media
In een tijd van ‘fake news’ en online politieke beïnvloeding is het moeilijk om nog oprechte berichtgeving te spotten. Online is veel ruis, dus hoe
Hoe zorg je ervoor dat jouw klant van jou wil kopen?
Mensen denken met hun hart. Hiermee maken ze beslissingen. Een ‘gut feeling’, om het zo maar te zeggen. Marketeers en reclamemakers proberen daar al jarenlang
5 tips voor een goed bezochte website
Een fijne website is het beste visitekaartje van jouw bedrijf. Om gevonden te worden, maar ook om duidelijk te maken wat jij doet. Een website
Omgaan met marketing in de digital age
Het gebruik van mobiel is de afgelopen vijf jaar verdubbeld. Een groot deel van het marketingbudget verschuift dus logischerwijs naar digitale kanalen. Dat is even
Content creatie: 5 tips om social content te maken die jouw klanten willen lezen.
Nu de nieuwe privacy wetgeving is ingegaan en iedereen zijn aanmeldingen op nieuwsbrieven heeft laten verlopen (ja, we hebben ons er allemaal schuldig aan gemaakt;))
Bedrijfscultuur: De kracht van employer branding.
Wat je naar buiten brengt in je uitingen moet wel matchen met wat je binnen je bedrijf doet. Anders prikt de consument daar namelijk zo
TNW 2018 | Versterk de klantervaring met de kracht van verbeelding.
Bevindingen The Next Web 2018 – dag 2 Het internet is uitgevonden om grenzen te verkleinen en kennis wereldwijd beschikbaar te stellen. Want als we
TNW 2018 | Connected branding: stel de consument centraal.
Bevindingen The Next Web 2018 – dag 1 Big data is big business. En wat je als bedrijf met deze data doet is belangrijk. Het