Hallo, ik ben Ingrid van Heuven van Staereling
Bedrijven helpen met het ontwikkelen en laten groeien van hun merk doe ik al sinds 2005. En vanaf 2010 doe ik dat op interim basis als zzp-er vanuit mijn eigen bedrijf genaamd Think Red.
Vergeet jouw product of dienst! Dat klinkt gek, maar zo werkt het wel. Mensen geven namelijk niet om wat jouw organisatie te bieden heeft, ze willen weten wat jij voor ze oplost. Als interim marketing- en communicatieadviseur weet ik te vinden wat jouw doelgroep dwars zit. Ik zoek naar de pijnpunten van jouw doelgroep en laat ze via effectieve online marketing en communicatie weten hoe jouw bedrijf ze daarbij kan helpen. Alleen zo kun je op een succesvolle manier mensen in beweging brengen.
Ik help jouw bedrijf aan een passende marketing- en/of communicatiestrategie. Daarbij hou ik rekening met implementatie. Want wat mij betreft is een strategie pas goed als je het kunt laten werken in de praktijk. Werken aan iets tastbaars wat jouw bedrijf gelijk wat zal opleveren: dat is waar ik mij voor inzet!
Hieronder meer over de bedrijven waarvoor ik heb gewerkt (meest recente bovenaan). Liever een download? Klik dan hier.
-
DHME
2023 - 2023
Bij Daiwa House Modular Europe, marktleider in modulaire bouw, werk ik op interim basis aan de verdere uitwerking van hun branding en marketing.
-
Dura Vermeer
2022 - 2023
Bij Dura Vermeer heb ik als communicatieadviseur binnen verschillende afdelingen gewerkt aan hun online zichtbaarheid op de website en social media kanalen en zorgde ik voor de optimalisatie van hun online campagnes.
-
Lean & Green
2020 - 2022
Als digital communicatie en content specialist hielp ik in het creëren van verschillende online communicatiemiddelen van de (online en offline) berichtgevingen omtrent de ontwikkelingen van het CO2-reductieprogramma. Het programma ervaarde met name hierdoor een significante groei in deelnemers.
-
BigMile
2020 - 2021
BigMile is een Software as a Service (SaaS)-oplossing voor de logistieke sector. Het bedrijf heb ik ondersteund in advies en uitvoering van verschillende marketing- en communicatiemiddelen waardoor ze zich beter konden profileren in de markt.
-
NG-BLU
2020
Bij NG-BLU Networks hield ik mij bezig met hun marketingstrategie. Ik adviseerde in hoe zij zich online en offline konden presenteren en hielp hun junior marketing medewerker te starten met de verdere uitvoering van de strategie.
-
FME
2020
FME is een ondernemersorganisatie voor de technologische industrie. Hier hield ik mij o.a. bezig met de communicatie van aantal projecten en hielp ik bij de ontwikkeling en optimalisatie van de websites die ze maken voor de vertegenwoordigde branches.
-
ECP
2019
ECP is een onafhankelijk en neutraal platform waar overheid, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties kennis uitwisselen over nieuwe technologieën. Bij ECP help ik bij het optimaliseren van hun vernieuwde website en ondersteunde ik in het gebruik van hun social media kanalen.
-
NL AIC
2019
De Nederlandse AI Coalitie (NL AIC) brengt publiek-private organisaties samen om de uitdagingen van AI aan te pakken. Hier heb ik gewerkt aan het opzetten van de Coalitie door het toespitsen van de juiste communicatiemiddelen rondom AI vraagstukken voor hun verschillende doelgroepen.
-
Innovatic
2019 - 2020
Innovattic ontwikkelt mobiele apps, web applicaties en serious games. Hier werkte ik aan hun online marketing en social media strategie voor een betere online aanwezigheid. Met resultaat: de website kreeg te maken met een verhoging van 119% aan unieke paginaweergaven binnen 1 jaar.
-
Lean & Green
2019
Lean & Green is stimuleert logistieke organisaties gezamenlijk te werken naar verduurzaming. Bij Lean & Green verbeterde ik de online aanwezigheid door de social media kanalen te activeren en hun nieuwe website te vullen met de juiste content.
-
Connekt
2018 - 2019
Connekt is een collectief van leden welke gezamenlijk de wereld van mobiliteit en vervoer slimmer, duurzamer en socialer wil maken. Bij Connekt werkte ik als brand manager aan het verbeteren van hun huidige branding, coördineerde ik het communicatie team en ontwikkelde & implementeerde ik de nieuwe communicatiestrategie.
-
ABN AMRO
2018
Als interim visual designer hielp ik bij het bedenken en ontwikkelen van content voor het social media account van ABN AMRO en de bijbehorende kanalen als Tikkie. Ik hielp diverse uitingen op de kanalen van de organisatie te visualiseren en droeg bij in het maken van digitale campagnes.
-
Lifehammer
2016 - 2018
Lifehammer is een merk in auto veiligheidsproducten waar ik heb gewerkt aan de wereldwijde naamsbekendheid via PR campagnes, online marketing (SEA), het optimaliseren van hun Shopify & Amazon account en de stap naar social.
-
DailyDialogues
2015 - 2016
Bij DailyDialogues heb ik verschillende creatieve social & digital campagnes opgezet voor onder andere de Bijenkorf, Remia en Hunkemöller.
-
NLE
2013 - 2015
Bij de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) heb ik de rebranding geïmplementeerd en introduceerde ik een meer persoonlijke sfeer door middel van employer branding. Ik zette er social media campagnes op en optimaliseerde de customer journey.
-
Mission
2012 - 2013
Bij Mission heb ik branding en campagnes gedaan voor shopping centers als Utrecht Hoog Catharijne, Almere Centrum en Rotterdam Nesselande.
-
IN-KLEUR
2005 - 2007
Een bedrijf gestart met mijn zus. Hierbij heb ik identiteiten en huisstijlen ontworpen voor startende bedrijven, maar ook de rebranding voor lopende ondernemingen.
Wow, dank voor het scrollen!
Pfoe, dat waren een hoop bedrijven! Fijn dat je de tijd en moeite hebt genomen om door mijn volledige cv te scrollen. Ken of ben jij nu iemand die wel gebruik kan maken van mijn expertise en wil je mijn cv graag als download hebben? Klik dan hier.