Marketing zonder hokjes

Buyer persona’s, sales funnels en linkbuilding. Allemaal termen die fancy marketingbureaus gebruiken om jouw marketing ingewikkelder te maken dan nodig is. Je hebt eigenlijk maar twee dingen nodig om effectief marketing toe te passen: kennis van jouw doelgroep en een doorlopende stroom van passende content. Zo simpel is het!

Veel geld kwijt, weinig resultaat?

De tijd van de jaren 50 huisvrouw is voorbij. Waarom stoppen we mensen dan nog steeds in dergelijke hokjes om te kunnen adverteren? Omdat veel marketeers helaas nog op een oude manier adverteren. Ze zetten breed in op een bepaalde demografie, zoals ‘vrouw van in de 30’. Op die manier gebruiken ze een groot deel van jouw budget aan het aanspreken van een stereotypische doelgroep die waarschijnlijk totaal niet bij jouw bedrijf past. Zonde van jouw geld.

Wat doet Ingrid ?

Moderne marketing

Aangenaam, ik ben Ingrid van Heuven van Staereling en ik geloof dat dat anders kan! Want met de juiste voorkennis kun veel effectiever jouw doelgroep aanspreken. En dat is beter dan aanscherpen nadat jouw geld al is uitgegeven. Door je te richten op wat jouw doelgroep dwars zit, in plaats van stereotypische kenmerken, spreek je ze op een betere manier aan. Dat is anders dan ‘normale’ marketing, maar ik heb de afgelopen 17 jaar al een hoop bedrijven geholpen deze omslag succesvol te maken.

Gewerkt voor o.a.

Let’s go!

Nu zul je je afvragen: Leuk verhaal, maar hoe kom ik er nu achter wat mijn doelgroep dwars zit? En welke content moet ik dan inzetten om ze op een fijne manier aan te spreken? I got you! Ik kan je helpen aan de juiste informatie en skills om dit zelf in te zetten. En heb je niet de tijd, mensen of tools in huis om dit tot uitvoer te brengen? Dan kan ik je vanuit mijn bedrijf Think Red direct aan bruikbare middelen helpen om deze nieuwe kennis toe te passen.

Contact

Ik werkt door heel het land, maar mijn bedrijf, Think Red, is gevestigd in Voorburg (nabij Den Haag). Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Stuur een DM via mijn Instagram of mail naar ingrid@thinkred.nl.

Ingrid van Heuven van Staereling