Workshops Masterclasses Trainingen

Wil je het succes van jouw bedrijf vergroten door meer leads te genereren, actiever en effectiever te zijn op social media, en jouw campagnes doelgerichter in te zetten? Veel organisaties beschikken over gedreven medewerkers, maar missen de specifieke kennis en expertise om hun ambities volledig te realiseren. Hieronder vind je een overzicht van workshops die jouw team de nodige kennis en praktische tools bieden om deze uitdagingen aan te pakken en direct resultaat te behalen.

Meer leads genereren

SEO Workshop

Wil je meer leads genereren door het organische bereik van jouw bedrijf te vergroten? Het strategisch gebruik van zoekwoorden speelt hierbij een cruciale rol. Tijdens de SEO (Search Engine Optimization) Workshop leren jouw medewerkers hoe ze direct toepasbare technieken kunnen inzetten om SEO-geoptimaliseerde teksten te creëren. Het resultaat? Een betere online zichtbaarheid en meer impact voor jouw organisatie.

Betere campagne resultaten

Hebben jouw online campagnes niet het gewenste effect? Een veelvoorkomende oorzaak is dat de doelgroep te breed is gedefinieerd. Door jouw doelgroep specifieker te maken en effectief te segmenteren, kun je campagnes gerichter en impactvoller inrichten. Tijdens een doelgroepsessie analyseren we samen de ideale tactieken om jouw doelgroep resultaatgericht te benaderen. Het doel? Het aantrekken van geïnteresseerde prospects, ze verwijzen naar jouw campagnepagina’s en het vergroten van de kans op conversie.

Loyale klanten door middel van employer branding

LinkedIn Ambassadeurs Workshop

Jouw medewerkers vormen het visitekaartje van jouw organisatie. Met de opkomst van social media is het eenvoudiger dan ooit om medewerkers een sterke, positieve band met jouw organisatie uit te laten dragen. Door de connectie van jouw medewerkers strategisch te combineren met hun social media gebruik, vergroot je niet alleen de zichtbaarheid van jouw bedrijf, maar versterk je ook het vertrouwen en binding met (potentiële) klanten. Medewerkers die zich actief en positief uitspreken over jouw organisatie dragen bij aan een authentieke en geloofwaardige uitstraling. Maak van jouw medewerkers echte LinkedIn-ambassadeurs door hen te voorzien van de juiste kennis en skills om bedrijfsberichten effectief en eenvoudig te delen.