Marketing zonder hokjes

Buyer persona’s, sales funnels en archetypes. Allemaal termen die bepaalde bureaus gebruiken om jouw marketing ingewikkelder te maken dan nodig is. Je hebt eigenlijk maar twee dingen nodig om effectief marketing toe te passen: kennis van jouw doelgroep en een doorlopende stroom van passende content. Zo simpel is het!

Online Campagnes voor projecten Dura Vermeer

Veel geld kwijt, weinig resultaat?

Waarom stoppen sommige bedrijven nog steeds mensen in hokjes voor hun advertenties? Veel marketeers werken helaas nog op een oude manier adverteren. Ze zetten breed in op een bepaalde demografie, zoals ‘vrouw van 30 jaar’. Op die manier gebruiken ze een groot deel van jouw budget aan het aanspreken van stereotypen. Vooroordelen die je naar alle waarschijnlijk ook totaal niet via jouw bedrijf naar buiten toe wilt reflecteren. Zonde van je imago, zonde van jouw geld.

Moderne marketing

Aangenaam, ik ben Ingrid van Heuven van Staereling en ik geloof dat het anders kan! Want met de juiste voorkennis kun veel effectiever jouw doelgroep aanspreken. En dat is beter dan aanscherpen nadat jouw geld al is uitgegeven. Door je te richten op wat jouw doelgroep dwars zit (in plaats van stereotypische kenmerken) spreek je ze op een betere manier aan. Dat is inclusieve marketing. En dat is andere koek dan ‘ouderwetse’ marketing. De afgelopen 20 jaar heb ik al een hoop bedrijven geholpen deze omslag succesvol te maken.

Gewerkt voor o.a.

Let’s go!

Nu zul je je afvragen: Leuk verhaal, maar hoe kom ik er nu achter wat mijn doelgroep dwars zit? En welke content moet ik dan inzetten om ze op een fijne manier aan te spreken? I got you! Ik kan je helpen aan de juiste informatie en skills om dit zelf in te zetten. En heb je niet de tijd, mensen of tools in huis om dit tot uitvoer te brengen? Dan kan ik je vanuit mijn bedrijf Think Red direct aan bruikbare middelen helpen om deze nieuwe kennis toe te passen.

Direct stappen maken?

Mijn kennis en ervaring deel ik met bedrijven door heel het land, maar mijn bedrijf, Think Red, is gevestigd in Voorburg (nabij Den Haag). Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Stuur dan een bericht naar ingrid@thinkred.nl.