De meest recente blogs
Een succesvol merk opzetten: waar moet je rekening mee houden?
Een bedrijf beginnen is altijd spannend. Hoe zet je jezelf in de markt en waarin kun jij het verschil maken? Een logootje hier, wat mooie
Meer waardevolle content met minder campagnebudget
We willen allemaal graag waardevolle content maken. Want een pakkende campagne zorgt voor een hoop exposure. Een commercial maken kost echter veel tijd en geld.
In drie stappen jouw ideale doelgroep bepalen
Als bedrijf zijnde wil je natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen jouw product of dienst zien. Des te ruimer jouw publiek, des te meer mensen je
Waarom persoonlijk contact de nieuwe richting van Facebook is
In een recente update heeft Facebook aangegeven dat het zich meer gaat richten op privégesprekken en privacy. Met een aangepast design en end-to-end encryptie verwachten
Breng jouw online marketing campagnes to the next level
Marketing omvat alles wat geld in het laatje brengt bij bedrijven. Soms zijn bedrijven echter zo gefocust op korte termijn presteren dat ze er de
Hoe je algoritmes in jouw voordeel kunt laten werken
Social media: you either hate it or love it. Als ik vertel dat ik bedrijven help met hun social media strategie krijg ik vaak kritische
Succesvol Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen met jouw bedrijf
Emoties bieden een toegevoegde waarde aan bedrijven en de band met hun klant. Klanten zijn ook op zoek naar bedrijven die wat terug doen voor
Waarom een app laten maken het investeren waard is
Mobiel gebruik is steeds belangrijker geworden. Je website mobile first maken is eerder regel dan uitzondering. Maar wat doen al die mensen eigenlijk op hun
Hoe kun je de online zichtbaarheid van jouw bedrijf verbeteren?
Let’s get digital! De website van jouw bedrijf is een reflectie van het merk en geeft aan waar het bedrijf zich voor inzet. Als je